Sunday, October 27, 2013

သိေစခ်င္သည္

အားလံုးဘဲမဂၤလာပါ။က်ေနာ္ဒီေန႔သိပ္စိတ္မ ေကာင္းျဖစ္ ရပါတယ္။ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ကိုေမာင္ ေပါက္ဆိုဒ္မွာအဆဲခံလိုက္ ရလို့ပါ။က်ေနာ္ဒီက ေန႔တင္ ေပးလိုက္တဲ႔WIFI Chargerေလးကသူသံုးဖူးတယ္။မရဘူးတဲ႔။ေနာက္တခါတင္ ေပးရင္ ေသခ်ာစမ္းျပီးမွတင္ ေပးတဲ႔ဗ်ာ။က်ေနာ္ခံရခက္ဆံုးက ေတာ့က်ေနာ့္ဆိုဒ္ကိုေစာက္ေပါဆိုျပီးဆဲဆိုခံရတာပါဘဲ။ဘယ္လိုအဆင့္အတန္းက ေပါက္ဖြားလာတာလဲဆိုတာက်ေနာ္မသိေပမယ့္ျမန္မာလူမ်ိဳးမျဖစ္ပါေစနဲ႔လို႔ဆုေတာင္းေနပါတယ္။သူငယ္ခ်င္းတို႔အ ေနနဲ႔သိေစခ်င္တာက ေတာ့က်ေနာ္ဆိုဒ္ေထာင္ ရျခင္းမွာဘာမွမတိုးတက္တဲ႔ကၽေနာ္တို႕နိုင္ ငံမွာနည္းပညာေလ့လာေနသူေတြတပံုျကီးပါ။က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ လဲDevelooerေကာင္းတ ေယာက္ျဖစ္ေအာင္ျကိုးစားေနတာပါ။က်ေနာ့္လိုဝါသနာတူသူငယ္ခ်င္းေတြကိုေထာက္ပ့ံေပးခ်င္ ရံုသက္ သက္ပါ။ဘယ္လိုဘဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေလက်ေနာ္ဝါသနာတိုင္းလုပ္ ရိုးလုပ္စဥ္တိုင္းဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ သြားမွာပါ။ျမန္မာနိုင္ ငံမွာBloggerလုပ္ ရတာေတာ္ေတာ္ဒုကၡခံရပါတယ္။အပင္ ပန္းခံျပီးရလာတ့ဲရလဒ္က ေတာ့က်ေနာ့္ကိုလက္ဆြဲနုွတ္ဆက္ေနပါျပီ။က်ေနာ္မွာWifi Chargerေလးရဖို႔မ ေန့ညက၇နာရီေလာက္စခဲ႔ရတာလိုင္းမ ေကာင္းတာနဲ႔၉နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္က မွရခဲ႔တာပါ။မိုးကလဲရြာေန ေတာ့မစမ္းေတာ့ဘဲမနက္ခင္းျကမွတခါတည္းတင္ ေပးလိုက္ပါမယ္လို႔စိတ္ကူးလိုက္မိတာပါ။က်ေနာ္လဲBlogေရးတာ၂လ ေက်ာ္ေက်ာ္ေလးရိွေသးတာပါ။အနည္းငယ္အမွားေလးမ်ားပါခ့ဲရင္ သူငယ္ခ်င္းတို႔ကသည္းခံေပးျကပါရန္ေမတၲာရပ္ခံအပ္ပါတယ္ခင္ ဗ်ာ။

1 comment:

  1. လာလည္သြားပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ကိုေမာင္ေပါက္ဆုိဒ္မွာဖတ္ၿပီးသြားပါၿပီ။ အခုလိုၾကားရတာ ကြ်န္ေတာ္လည္း စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ အဲ့လိုလူမ်ဳိးေတြကို ေဘးဖယ္ထားပါ။ ခံစားခ်က္ေတြကို မေဖာ္ထုတ္ပါနဲ႕။ ကြ်န္ေတာ့္ဆိုဒ္ကို ျပန္လာလည္ပါဦးလို႕ဖိတ္ေခၚပါတယ္။ အကူအညီလိုရင္ ppt1459@gmail.com ကိုအပ္ထားလိုက္ေပါ့။

    Pyae Thaw(နည္းပညာ) - http://www.pthaw.com

    ReplyDelete

အဆင္‌‌ေျပတယ္‌။‌ေက်းဇဴးတင္‌တယ္‌ဆိုရင္‌comment‌ေလး‌ေတာ့‌ေပးခဲ့ၾကပါ♥♥♥